Marecki Ośrodek Kultury im. Tadeusza Lużyńskiego

Nowi instruktorzy gry na pianinie

We wrześniu do naszego zespołu dołączają nowi, utalentowani instruktorzy gry na pianinie!

To idealna okazja, aby rozpocząć swoją muzyczną przygodę lub doskonalić swoje umiejętności pod okiem doświadczonych nauczycieli. Niezależnie od Twojego poziomu, nasi instruktorzy dostosują program nauczania do Twoich potrzeb, byś mógł cieszyć się grą na pianinie i rozwijać swoją pasję.

Zapraszamy wszystkich chętnych do zapisów! Indywidualne lekcje będą odbywać się w przyjaznej atmosferze, gdzie muzyka łączy pokolenia i inspiruje do twórczości.

Lekcje we wtorki: Dawid Ludkiewicz, tel. 692 213 678

Kompozytor muzyki teatralnej i filmowej, pianista-akompaniator oraz pedagog.
Uczestniczył w zagranicznych trasach koncertowych wykonując repertuar polskiej piosenki. Nauczyciel gry na fortepianie oraz improwizacji i kompozycji.
Współtwórca audycji muzycznych dla dzieci w wieku przedszkolnym współpracujący z przedszkolami na terenie Warszawy i Mazowsza. Kompozytor muzyki do wielu spektakli teatralnych i filmów.

W czwartki: Małgorzata Ignatowicz, tel. 883 740 225

Małgorzata Ignatowicz współpracuje obecnie z Miejskim Ośrodkiem Kultury w Ząbkach  i jest doświadczoną pianistką oraz nauczycielką gry na pianinie. Jeśli Twoje dziecko marzy o nauce gry na tym pięknym instrumencie, to zapraszamy do zapisów na lekcje z Panią Małgorzatą!

W soboty: Emilia Komorowska, tel. 697 810 881

Pani Emilia jest absolwentką Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie, gdzie ukończyła kierunek edukacja artystyczna. W swojej pracy dydaktycznej Pani Emilia wykorzystuje innowacyjną metodę Emila Jaques-Dalcroze’a, która kładzie nacisk na rozwijanie wrażliwości muzycznej. Ta unikalna technika, znana jako rytmika Dalcroze’a, pomaga uczniom lepiej zrozumieć i odczuć muzykę poprzez fizyczne doświadczenie rytmu, melodii i harmonii. Pani Emilia korzysta również z teorii uczenia muzyki autorstwa Edwina E. Gordona, która koncentruje się na rozwoju audiacji, czyli umiejętności wewnętrznego słyszenia i rozumienia muzyki.

Skip to content