O nas
Marecki Ośrodek Kultury to instytucja zajmująca się kulturą w naszym mieście. Działa od 1984 roku. Nasza siedziba to zabytkowy budynek z wieżyczką, który znajduje się przy ul. Fabrycznej 2, na rogu ul. Piłsudskiego.
W 2011 roku Marecki Ośrodek Kultury otrzymał imię Tadeusza Lużyńskiego. Był on artystą, nauczycielem i działaczem społecznym z Marek.
Nasza misja
Chcemy, aby mieszkańcy naszego miasta mieli łatwy dostęp do kultury i sztuki. Organizujemy zajęcia, warsztaty, koncerty, spektakle, wystawy i spotkania z artystami. Dbamy o tradycje lokalne i pomagamy rozwijać talenty.
Zapraszamy!
Przyjdź i skorzystaj z naszej oferty. Możesz też współtworzyć z nami kulturę w Markach. Jesteśmy otwarci na nowe pomysły i współpracę.